isthisthekrustykrab
isthisthekrustykrab

K-pop Fan
Level 5
25986 Experience

OFFLINE

Female
116 years old
Madagascar

My Details

Sign:
Capricorn

Last Login:
Apr 27, 2016 @ 11:48 pm

My Approved Selcas

Jaejoong the big kid
5.50 6
Uncle Junsu with Riley
6.75 4
Jaejoong and Yoochun getting some ramen
5.33 3
JJ and his new toy
3.57 7

MORE

My Friends / isthisthekrustykrab has 69 friend(s)


SHOW ALL


Displaying 8 out of 8 comments
Kaylapie34 said
No this is Patrick! 
1 others thanked this comment. thank
dsf said
http://youtu.be/HHHRfKyQc9c
I finally found where I got my sig from! ^^;
1 others thanked this comment. thank

isthisthekrustykrab replied
yayy thank you! J-Hope and V are so funny xD

wonwon said
Hey, hows the ol anemia going? I just got out back on iron and it reminded me of you lol
1 others thanked this comment. thank Showing 5 of 6 Replies.
View More...

wonwon replied
not really, I'm really crap at keeping on top of it, probably only have red meat once a week... I have incorporated nuts into my diet though, dunno if that will help haha, do you?

isthisthekrustykrab replied
no, my mum tells me to eat better food so I won't have to take the tablets but it's hard since I'm not a big fan a of meat apart from chicken. I hate fish so that isn't an option either. have you been to a dietitian since being diagnosed? I think I should probably go to one

wonwon replied
Well I was booked in to see one when I got diagnosed but omg! so many dr's fees up until that point! I was so over it so I backed out haha. You should do it if you're not a big meat fan, it kinda makes it hard to find other sources. Like I read almonds are really good for iron but that iron from nuts is quite hard for the body to absorb so who knows if eating all these nuts will make a difference haha. Im sure if I lived with mum she would give me so much shit for my diet lol

isthisthekrustykrab replied
idk why but I don't get alerts from replies on wall posts :/ but yea, I think I'll go to one, you had to pay? I'll be able to get a free visit cause celiac disease is a medical condition. ooh I like almonds lol, I should get some

wonwon replied
ohh yeah it may have been free actually haha they wanted me to make another drs appointment to sign paperwork for it... I was like "im not paying you $77 dollars to sign a piece of paper" lol stubborn. yeah how good are almonds! I forgot how much I liked them haha... oh and definately go for it if you can get an appointment for free

I cannot believe I haven't posted on your wall yet! I'm so sorry
Have some sensual Jaejoong selcas. Pwease forgive me














Wow I could spam Jaejoong every second of my life but I'm tired now. OTL I might come back later to spam more~
Byeee!

2 others thanked this comment. thank

isthisthekrustykrab replied
omfg that sexy little bitch *_* Thank youuu

UlzzangNicky replied
No prob~ Damn that man messes with my ovaries. He couldn't keep me dry even if we were in the middle of the Atacama desert! O.O

isthisthekrustykrab replied
omg loool xD xD

UlzzangNicky replied
Truth

1 others thanked this comment. thank
elemeniah said
1 others thanked this comment. thank

isthisthekrustykrab replied
oh hot damn *_*

elemeniah replied
Just for you ;) ♥

Noona said
1 others thanked this comment. thank
littlejay said
I popped ur profile wall cherry
1 others thanked this comment. thank