Back to Top!

411 I'm one of the new kids~

Please introduce yourself to everyone here. It's never too late!
Page 1 of 1
Faith34
Post May 18, 2013 @ 10:51 pm

Hello! :nervous:
The names Hollie and I'm 19 years old! I feel like a old lady, everyone here from what I've seen, is younger than me
^_^* thats alright though ahaha.

I thought this concept is kinda cool and its new ~ So here I am. ^^
*and I also like taking pictures, and theres selcas and all that jazz so ..yeah!

well,
Hope to see ya'll around here! <3


*winks*
2ne1focus
Post May 18, 2013 @ 10:53 pm

No way! I am 20 years old here!! save me!! :sad:


Hienwa
Post May 18, 2013 @ 10:55 pm

Faith34 wrote:Hello! :nervous:
The names Hollie and I'm 19 years old! I feel like a old lady, everyone here from what I've seen, is younger than me
^_^* thats alright though ahaha.

I thought this concept is kinda cool and its new ~ So here I am. ^^
*and I also like taking pictures, and theres selcas and all that jazz so ..yeah!

well,
Hope to see ya'll around here! <3

Welcome to KS, Faith34!

I'm 27, hope that makes u feel better.

Faith34
Post May 18, 2013 @ 10:58 pm

2ne1focus wrote:No way! I am 20 years old here!! save me!! :sad:

hahaha! ^_^*


*winks*
huhlo
Post May 18, 2013 @ 10:58 pm

Hello <33
Sorry for being so young.
I can't help it. xD


soshifly
Post May 18, 2013 @ 10:59 pm

Hienwa wrote:
Faith34 wrote:Hello! :nervous:
The names Hollie and I'm 19 years old! I feel like a old lady, everyone here from what I've seen, is younger than me
^_^* thats alright though ahaha.

I thought this concept is kinda cool and its new ~ So here I am. ^^
*and I also like taking pictures, and theres selcas and all that jazz so ..yeah!

well,
Hope to see ya'll around here! <3

Welcome to KS, Faith34!

I'm 27, hope that makes u feel better.

can I call you ahjussi? :smooch:


Faith34
Post May 18, 2013 @ 11:06 pm

huhlo wrote:Hello <33
Sorry for being so young.
I can't help it. xD


Don't apologize!
enjoy it while you can,
The real world isn't as glamourous as it seems ... *wind blows * :frustrated:
XD


*winks*
huhlo
Post May 18, 2013 @ 11:16 pm

Faith34 wrote:
huhlo wrote:Hello <33
Sorry for being so young.
I can't help it. xD


Don't apologize!
enjoy it while you can,
The real world isn't as glamourous as it seems ... *wind blows * :frustrated:
XD

I wish I could enjoy while I can. Dx
Life hit me in the face with itself long time ago. cx


Faith34
Post May 19, 2013 @ 4:10 pm

huhlo wrote:
Faith34 wrote:
huhlo wrote:Hello <33
Sorry for being so young.
I can't help it. xD


Don't apologize!
enjoy it while you can,
The real world isn't as glamourous as it seems ... *wind blows * :frustrated:
XD

I wish I could enjoy while I can. Dx
Life hit me in the face with itself long time ago. cx


Oh. I'm sorry to hear that T.T


*winks*
Kiwiii
Post May 19, 2013 @ 4:11 pm

Hienwa wrote:
Faith34 wrote:Hello! :nervous:
The names Hollie and I'm 19 years old! I feel like a old lady, everyone here from what I've seen, is younger than me
^_^* thats alright though ahaha.

I thought this concept is kinda cool and its new ~ So here I am. ^^
*and I also like taking pictures, and theres selcas and all that jazz so ..yeah!

well,
Hope to see ya'll around here! <3

Welcome to KS, Faith34!

I'm 27, hope that makes u feel better.


I thought we'd call the place Kps tho T_T


''Even if all the tears of the world are welled up in my small eyes, I wish I could shed your tears as well''
Hienwa
Post May 19, 2013 @ 4:13 pm

Kiwiii wrote:
Hienwa wrote:
Faith34 wrote:Hello! :nervous:
The names Hollie and I'm 19 years old! I feel like a old lady, everyone here from what I've seen, is younger than me
^_^* thats alright though ahaha.

I thought this concept is kinda cool and its new ~ So here I am. ^^
*and I also like taking pictures, and theres selcas and all that jazz so ..yeah!

well,
Hope to see ya'll around here! <3

Welcome to KS, Faith34!

I'm 27, hope that makes u feel better.


I thought we'd call the place Kps tho T_T

I posted this before we made the poll. I will make an official announcement later on about this once we review the results again. We do want more input from more users though.

huhlo
Post May 19, 2013 @ 4:15 pm

Faith34 wrote:
huhlo wrote:
Faith34 wrote:
Don't apologize!
enjoy it while you can,
The real world isn't as glamourous as it seems ... *wind blows * :frustrated:
XD

I wish I could enjoy while I can. Dx
Life hit me in the face with itself long time ago. cx


Oh. I'm sorry to hear that T.T

lol cx It's okay <3
I was heartless for the longest time.
But stupid kpop opened up my sensitive feeling. >.>
Stupid kpop. T.T


Page 1 of 1