Back to Top!

Post a picture of your room?

Relax and talk about anything in general
KevinWoo
Post Aug 25, 2013 @ 12:12 pm

lol...i know most people wont do it...

give me a sec ill put a pic of mine


i swear to god im not pretending to be kevin dnt ban me plz
thisname1
Post Aug 25, 2013 @ 12:14 pm

SHOW SPOILER I'll wait until you post yours.

<3


banditcoon
Post Aug 25, 2013 @ 12:15 pm

lemme take a picture



Girls' Generation + TTS (Taeyeon)//JJ Project + Got7 (JB + Youngjae)//After School + Orange Caramel (Nana + Kaeun)//VIXX (Hyuk)//
Red Velvet (Joy & Seulgi)//Girl's Day (Sojin + Yura)//Sunmi + Wonder Girls//Hello Venus (Yoonjo + Lime)//f(x) (Victoria)//KARA (Youngji)


KevinWoo
Post Aug 25, 2013 @ 12:17 pm

SHOW SPOILER

my room is a bit messy, dont judge lol. its only one corner of my room. it looks smaller then it is


i swear to god im not pretending to be kevin dnt ban me plz
anuyh
Post Aug 25, 2013 @ 12:18 pm

wait I'll take a pic


"Certain brands I’m just like, ‘These motherfuckers are crazy' whether
it’s a designer or a brand itself, I get inspired by the attitude and approach." - GD

macko24
Post Aug 25, 2013 @ 12:22 pm

KevinWoo wrote:SHOW SPOILER

my room is a bit messy, dont judge lol. its only one corner of my room. it looks smaller then it is

omg sooooo tidy. Mine is a complete mess :(



KevinWoo
Post Aug 25, 2013 @ 12:22 pm

macko24 wrote:
KevinWoo wrote:SHOW SPOILER

my room is a bit messy, dont judge lol. its only one corner of my room. it looks smaller then it is

omg sooooo tidy. Mine is a complete mess :(

my room isnt tidy at all lol. i need to clean it.


i swear to god im not pretending to be kevin dnt ban me plz
Imperfection_xoxo19
Post Aug 25, 2013 @ 12:24 pm

It`s almost middle of the night here, I can`t post any picture with my room. xD


Precious Cinnamonroll

macko24
Post Aug 25, 2013 @ 12:28 pm

ok, I found a picture, it was made just when we moved in to our flat :)
It doesn't look at all like this now lol :)



Letsjijiparty
Post Aug 25, 2013 @ 12:28 pm

Lemme organize my shizz and I'll post it lol

till then a pic of my wall
SHOW SPOILER


J-Arc
Post Aug 25, 2013 @ 12:32 pm

Surprisingly enough, I couldn't capture my tiny room in 1 shot

South wall: Computer desk+window
SHOW SPOILER

West wall: My bed and stuff. The shitty paint job on the walls is really noticeable here
SHOW SPOILER

North wall: Closet (I removed the doors+track to add more space)
SHOW SPOILER

East wall: Albums, dresser, artwork, other stuff
SHOW SPOILER



banditcoon
Post Aug 25, 2013 @ 12:41 pm

There is another 2 walls but it's only my closet and some hoodies hanging off the wall
My room is very spacious ^_^
SHOW SPOILER

these took ages to upload my internet is crap -_-



Girls' Generation + TTS (Taeyeon)//JJ Project + Got7 (JB + Youngjae)//After School + Orange Caramel (Nana + Kaeun)//VIXX (Hyuk)//
Red Velvet (Joy & Seulgi)//Girl's Day (Sojin + Yura)//Sunmi + Wonder Girls//Hello Venus (Yoonjo + Lime)//f(x) (Victoria)//KARA (Youngji)


KevinWoo
Post Aug 25, 2013 @ 12:43 pm

banditcoon wrote:There is another 2 walls but it's only my closet and some hoodies hanging off the wall
My room is very spacious ^_^
SHOW SPOILER

these took ages to upload my internet is crap -_-

jealous, looks so cozy


i swear to god im not pretending to be kevin dnt ban me plz
Infamous
Post Aug 25, 2013 @ 12:45 pm

Y'all are making me embarrassed about my peasant room


tabloholic
Post Aug 25, 2013 @ 12:45 pm

I just moved in so it's just basically boxes lmao

it's one of those attic rooms tho.