Back to Top!

MV SHINee Breaking News Full PV

Discuss the latest Korean pop music, MVs and performances
Giffer
Post Jun 25, 2013 @ 1:21 pm

I am so happy right now ;_;
Minho is Dibidibidis as ever, Key is as gay as ever, and Taemins lips. Jong is finally back ER MAH GERD. It's like after Why So Serious I felt something was just missing. Now Jong is back officially and it's sooooooo good ER MAH GOD GUYS I CAN'T WITH DIS.

This is acutally Minho's best rap in a song ever...wtf


I DIED AT THE END OMG WUTTTTTTTTTTTTTT

YukiStar9
Post Jun 25, 2013 @ 1:25 pm

WHAT IS MINHO SAYING
I CAN'T


Heechul's wife~
badtzmaru
Post Jun 25, 2013 @ 1:25 pm

I keep miss hearing things with this song. >:{


badtzmaru
Post Jun 25, 2013 @ 1:30 pm

timeforcupcakes wrote:i cant take minho seriously.
im like madly in love with jonghyun and i just couldnt handle him during this. too. much. perfection.
keys headband thingy makes him look like hes trying to be a sassy qurl from the hood.
onew...actually looked pretty good. i feel like he gets better looking with time. (actually all of them have)
taemin is just beautiful. like half as beautiful as jonghyun which is like amazing.
i didnt hate the song either! i don't really like japanese songs usually, but this one was catchy.
minho needs to just idk find something hes good at because it isnt rapping.


He's good at plenty things: aegyo, hyungwhoring, derping, dibidibidis...


rodkrann
Post Jun 25, 2013 @ 1:31 pm

Key owned it ^__^

And yeah Minho sounded really good, I'm impressed


AFTER SCHOOL | 9MUSES | GIRLS' GENERATION | others
badtzmaru
Post Jun 25, 2013 @ 1:34 pm

timeforcupcakes wrote:
badtzmaru wrote:
timeforcupcakes wrote:i cant take minho seriously.
im like madly in love with jonghyun and i just couldnt handle him during this. too. much. perfection.
keys headband thingy makes him look like hes trying to be a sassy qurl from the hood.
onew...actually looked pretty good. i feel like he gets better looking with time. (actually all of them have)
taemin is just beautiful. like half as beautiful as jonghyun which is like amazing.
i didnt hate the song either! i don't really like japanese songs usually, but this one was catchy.
minho needs to just idk find something hes good at because it isnt rapping.


He's good at plenty things: aegyo, hyungwhoring, derping, dibidibidis...

#legit.
i just find him to be a tryhard. it's impossible for me to find him cute. i dont know why, i just cant. he bothers me so much. i dont dislike him, he just...bothers me.

Edit: He's good at plenty things: aegyo, hyungwhoring, derping, dibidibidis, bothering...


YukiStar9
Post Jun 25, 2013 @ 1:35 pm

timeforcupcakes wrote:
badtzmaru wrote:
timeforcupcakes wrote:i cant take minho seriously.
im like madly in love with jonghyun and i just couldnt handle him during this. too. much. perfection.
keys headband thingy makes him look like hes trying to be a sassy qurl from the hood.
onew...actually looked pretty good. i feel like he gets better looking with time. (actually all of them have)
taemin is just beautiful. like half as beautiful as jonghyun which is like amazing.
i didnt hate the song either! i don't really like japanese songs usually, but this one was catchy.
minho needs to just idk find something hes good at because it isnt rapping.


He's a good visual, he's good in varitey, he can actually sing(kinda) and dance
and he improved a lot with his rapping


Heechul's wife~
Bromiscuous
Post Jun 25, 2013 @ 1:39 pm


yes yes and more yes.
i love it.
i like how they all share lines more equally now, minho's was good as per usual
ive liked minho as a rapper since juliette era...


YukiStar9
Post Jun 25, 2013 @ 1:42 pm

timeforcupcakes wrote:
YukiStar9 wrote:
timeforcupcakes wrote:


He's a good visual, he's good in varitey, he can actually sing(kinda) and dance
and he improved a lot with his rapping

i know hes good in variety i mean songwise. i don't find him attractive, but i understand others do. as for dancing, he's fine. he doesn't stand out in a good or bad way. his rapping has definitely improved but i wouldn't say it's good.


I was not talknig about his looks when I said he's a good visual
he sells his group with his looks exactly like Siwon does, like on varitry shows, commercials etc
so yeah, Minho is good at a lot of things, don't underestimate him.


Heechul's wife~
Giffer
Post Jun 25, 2013 @ 2:06 pm

YukiStar9 wrote:
timeforcupcakes wrote:
YukiStar9 wrote:
He's a good visual, he's good in varitey, he can actually sing(kinda) and dance
and he improved a lot with his rapping

i know hes good in variety i mean songwise. i don't find him attractive, but i understand others do. as for dancing, he's fine. he doesn't stand out in a good or bad way. his rapping has definitely improved but i wouldn't say it's good.


I was not talknig about his looks when I said he's a good visual
he sells his group with his looks exactly like Siwon does, like on varitry shows, commercials etc
so yeah, Minho is good at a lot of things, don't underestimate him.

He is the strongest/best idol at sports. That's gotta count for something. Suju are too gay to have anyone good at sports, and Minho is like the sports champion at everything in Kpop.

YukiStar9
Post Jun 25, 2013 @ 2:07 pm

Giffer wrote:
YukiStar9 wrote:
timeforcupcakes wrote:i know hes good in variety i mean songwise. i don't find him attractive, but i understand others do. as for dancing, he's fine. he doesn't stand out in a good or bad way. his rapping has definitely improved but i wouldn't say it's good.


I was not talknig about his looks when I said he's a good visual
he sells his group with his looks exactly like Siwon does, like on varitry shows, commercials etc
so yeah, Minho is good at a lot of things, don't underestimate him.

He is the strongest/best idol at sports. That's gotta count for something. Suju are too gay to have anyone good at sports, and Minho is like the sports champion at everything in Kpop.


bitch please


Heechul's wife~