Back to Top!

Boy Group Official LC9 Thread

Official topics of Korean artists and groups
PandaSpirit
Post Oct 05, 2013 @ 7:19 am

annyong86 wrote:
Parco wrote:I smell comeback.
My J-Hyo though :smooch:

WTF happened. When did King get freakishly tall? Holy shit, he must be wearing insoles. He must be. o ___ o


[Notice] Surprise present for Lovebeats!! What could it be~? First spoiler is coming out!
(T/N: The poster reads “LC9’s Lifestyle Exploration”)



OOOOOH, it must be a TV show. I want a COMEBACK lol =D

I think it's his actual height tbh... he's still young and growing. *jealous*

YES Jonghyo looks... amazing. As per usual. <3<3<3


:nervous: I really hope it was a comeback hint.. But I guess it's just a new show of them..Still, feeling excited to whatever they'll give, :lol:


Forever Pink Panda! (Yookyung, we miss you) ~Pink Panda,Lukies,Lovebeat,Zea:style,Inspirit,B2uty n Currently falling for Kim Jinwoo (Team A)~
annyong86
Post Oct 05, 2013 @ 8:20 am

PandaSpirit wrote:
annyong86 wrote:
Parco wrote:I smell comeback.
My J-Hyo though :smooch:

WTF happened. When did King get freakishly tall? Holy shit, he must be wearing insoles. He must be. o ___ o


[Notice] Surprise present for Lovebeats!! What could it be~? First spoiler is coming out!
(T/N: The poster reads “LC9’s Lifestyle Exploration”)



OOOOOH, it must be a TV show. I want a COMEBACK lol =D

I think it's his actual height tbh... he's still young and growing. *jealous*

YES Jonghyo looks... amazing. As per usual. <3<3<3


:nervous: I really hope it was a comeback hint.. But I guess it's just a new show of them..Still, feeling excited to whatever they'll give, :lol:


Yeah same here =)


PandaSpirit
Post Oct 05, 2013 @ 8:31 am

annyong86 wrote:
PandaSpirit wrote:
annyong86 wrote:

OOOOOH, it must be a TV show. I want a COMEBACK lol =D

I think it's his actual height tbh... he's still young and growing. *jealous*

YES Jonghyo looks... amazing. As per usual. <3<3<3


:nervous: I really hope it was a comeback hint.. But I guess it's just a new show of them..Still, feeling excited to whatever they'll give, :lol:


Yeah same here =)


Can't wait to see Rasa and J-Hyo again. :nervous:


Forever Pink Panda! (Yookyung, we miss you) ~Pink Panda,Lukies,Lovebeat,Zea:style,Inspirit,B2uty n Currently falling for Kim Jinwoo (Team A)~
annyong86
Post Oct 05, 2013 @ 10:06 pm

PandaSpirit wrote:
annyong86 wrote:
PandaSpirit wrote:
:nervous: I really hope it was a comeback hint.. But I guess it's just a new show of them..Still, feeling excited to whatever they'll give, :lol:


Yeah same here =)


Can't wait to see Rasa and J-Hyo again. :nervous:



YES!!! J-hyo is my bias =D But I am also really looking forward to meeting their other 3 members, too... I just want them to reveal them already!!!! LOL


PandaSpirit
Post Oct 05, 2013 @ 10:40 pm

annyong86 wrote:
PandaSpirit wrote:
annyong86 wrote:
Yeah same here =)


Can't wait to see Rasa and J-Hyo again. :nervous:



YES!!! J-hyo is my bias =D But I am also really looking forward to meeting their other 3 members, too... I just want them to reveal them already!!!! LOL


Same here! :lol: Can't wait to see what the talent they have.. :grin: but I guess we'll have to wait for their comeback.. :frustrated:


Forever Pink Panda! (Yookyung, we miss you) ~Pink Panda,Lukies,Lovebeat,Zea:style,Inspirit,B2uty n Currently falling for Kim Jinwoo (Team A)~
AussiEXOtic
Post Oct 05, 2013 @ 10:46 pm

I never stop by but when i do i hear something about a comeback. Are they having a comeback? XD


Forever and always Bangtan Boys ♥ A.R.M.Y
PandaSpirit
Post Oct 07, 2013 @ 6:33 am

Still waiting for a good news from them T.T

Hope they'll comeback soon :please:


Forever Pink Panda! (Yookyung, we miss you) ~Pink Panda,Lukies,Lovebeat,Zea:style,Inspirit,B2uty n Currently falling for Kim Jinwoo (Team A)~
harlekeinn
Post Oct 07, 2013 @ 12:41 pm

"3 new members"

annyong86
Post Oct 11, 2013 @ 10:00 am

PandaSpirit wrote:
annyong86 wrote:
PandaSpirit wrote:
Can't wait to see Rasa and J-Hyo again. :nervous:



YES!!! J-hyo is my bias =D But I am also really looking forward to meeting their other 3 members, too... I just want them to reveal them already!!!! LOL


Same here! :lol: Can't wait to see what the talent they have.. :grin: but I guess we'll have to wait for their comeback.. :frustrated:



YES, sigh, if they ever MAKE one!!! *cries*


Parco
Post Oct 12, 2013 @ 12:35 am



Ugh I want a comeback.


Y U R I ♥ C H I N E N
kissingkeke
Post Oct 12, 2013 @ 4:03 am

Parco wrote:

Ugh I want a comeback.


You and me both. OMG


PandaSpirit
Post Oct 15, 2013 @ 8:16 am

annyong86 wrote:
PandaSpirit wrote:
annyong86 wrote:

YES!!! J-hyo is my bias =D But I am also really looking forward to meeting their other 3 members, too... I just want them to reveal them already!!!! LOL


Same here! :lol: Can't wait to see what the talent they have.. :grin: but I guess we'll have to wait for their comeback.. :frustrated:



YES, sigh, if they ever MAKE one!!! *cries*


I know right :frustrated: I should pray for their comeback then :grin:


Forever Pink Panda! (Yookyung, we miss you) ~Pink Panda,Lukies,Lovebeat,Zea:style,Inspirit,B2uty n Currently falling for Kim Jinwoo (Team A)~
Sabila_NuRiani
Post Oct 16, 2013 @ 7:42 am

Hmm, rasa is name stage from indonesia language.
Hmmp, isn't right ?


Hi ^^ long time no online in here.

I want ask,who know how to join ulzzang contest soompi or etc ?
Mir_Mira
Post Oct 18, 2013 @ 5:53 am

I freakin missed LC9... like seriously where are they?
palli comeback T_T

and.... still don't really get why Jun is the visual because it's always E.Den and J.Hyo that grabbed people eyes but to be honest, LC9 members all handsome!!!!
Hey, adding 3 new member?



Thank you so much kdragonkwon. Mwahhh mwahh
kissingkeke
Post Oct 18, 2013 @ 6:14 am

I think LC9 will have a comeback before the year end is up. Especially since they have this new show that they are doing. It would be kind of silly of their company not to have another comeback. It's hard for rookie groups to get popular in the first place. So they should take every opportunity to make at least 2 comebacks a year IMO.