Back to Top!
Search found more than 2298 matches
LynnX iridescence15
Haaai. I am not sure whether I have welcomed you or not. Anywayy, welcomee! I am Lynn and my bias is Lay. ^^

terucake
lool people be begging for a slap.
But for real. If anyone does not have looks you like you should just say they ain't your style. Not run around call them names.
Haha agree on the pervy. We can do this.
Post subject: Re: Official EXO Thread Posted: May 30, 2014 @ 11:59 am
Jump to forumJump to topic
LynnX Had to take one of my last high school exams while suffering from ovarian cyst pains.
Nailed it with a 8.4
Had to have surgery the next day.
Post subject: Re: What's something you're pretty sure has only happened to you? Posted: May 30, 2014 @ 11:45 am
Jump to forumJump to topic
LynnX hahahha
Those are some funny teasers.

Gary is gonna be jealous. :D
Jin Hyuk thouugh <3
Post subject: Re: Emergency Man and Woman " New Drama " Posted: Jan 04, 2014 @ 4:21 pm
Jump to forumJump to topic
LynnX Your first name and gender:
My name is Klimentina /you can just call me Lynn/ and I believe I am a female.
A photo of yourself:
Maaaybe later on.
What country are you from:
[b]I am Bulgarian, but I live in The Netherlands. [/b]
What are your hobbies and interests:
I watch way too many dramas and don't really have time to do anything else :drool: But I do enjoy reading books and writing.
Who are your favorite k-pop groups:
CNBlue, FTIsland (I know they are not exactly pop and are bands, but they were my introduction to the K-world of music and man, do I love them to bits) BigBang, EXO, Nu'est, JYJ, missA, 2NE1,
Who are your k-pop biases:
There are a lot, but I can't live without my Min-hwan and the healing unicorn Lay :smooch:

Well, this is about it. It's been a long time since I've been a part of a forum community. It feels like going home!

EDIT: I am also a big tennis fan, soo when there is tennis on - nothing can tear me away from it.
Post subject: Hi, there! Posted: Nov 26, 2013 @ 1:46 pm
Jump to forumJump to topic
LynnX I'm not surprised.

Her hair looks hideous.

Phaha, agree! They finally did something about it.

Started watching mainly because of Young-hwa and Eun-hye, but I actually came to like the drama. However, lately it's been the same thing over and over again. Only 3 more episodes so let's hope it has a good ending, at least.
Post subject: Re: ‘Marry Him If You Dare’ Continues to Drop .. Posted: Nov 26, 2013 @ 2:11 pm
Jump to forumJump to topic
LynnX Welcome, welcome!

You can spazz over Dramas with moi! :lol: :lol:

Also Running Man - that's my weekly exercise. Keeps my (imaginary) abs in good condition :serious:
Post subject: Re: What have I gotten myself into >w< Posted: Nov 26, 2013 @ 3:36 pm
Jump to forumJump to topic
LynnX
Jac wrote:But will it be subbed?
Nuu
:'(


A subbed version has been uploaded already. In case you still haven't seen it.
Post subject: Re: Posted: Nov 28, 2013 @ 2:32 pm
Jump to forumJump to topic
LynnX
CNBlue, FTIsland (I know they are not exactly pop and are bands, but they were my introduction to the K-world of music and man, do I love them to bits)

hmmm let me guess... You're beautiful?!

haha, yess! I started off with just dramas and then after You're Beautiful I found CNBlue and FTIsland .. and I never looked back. :)
Post subject: Re: Hi, there! Posted: Nov 28, 2013 @ 2:41 pm
Jump to forumJump to topic
LynnX I've always thought that Chanyeol is going to be the first one to debut on the big screen.
I hoped D.O. does well. Looking forward to this movie
Post subject: Re: EXO’s D.O to Debut as Film Actor through ‘Cart’ Posted: Nov 28, 2013 @ 11:26 pm
Jump to forumJump to topic
LynnX I adore them in Heirs! They are so cute together and the relationship they have on screen is just irresistible! :nervous: Jump to forumJump to topic
LynnX Musical chairs: NU’EST take it seriously :lol:
Omg Ren, you were too cruel with that poor girl T.T.... she deserves it :grin:

http://25.media.tumblr.com/b611418b954a7761e973382edcf3916f/tumblr_mwu74cLM221rv5qjeo1_250.gif http://24.media.tumblr.com/d91fc9e882d7a6615f5320a71ac4f76f/tumblr_mwu74cLM221rv5qjeo2_250.gif
http://31.media.tumblr.com/281de10c5fbee2438c275a021f923310/tumblr_mwu74cLM221rv5qjeo3_250.gif http://25.media.tumblr.com/5d4c30991f00fee295b07063ea330ce9/tumblr_mwu74cLM221rv5qjeo4_250.gif

CatGeneration
Payvaypay
strangeness
Kanonno
cyangelci
risa6197
neojasnee
xD I love how you can see him laughing his ass off at it. <3 <3 <3

HAHAHa, I hadn't seen this one! :D Made my day. That laugh.

I finally discovered the NU'EST Thread! I seem to lack the ability to find threads these days ..
You taking newbies? :nervous:
Post subject: Re: Official NU'EST Thread Posted: Nov 29, 2013 @ 10:03 am
Jump to forumJump to topic
LynnX *drops dead*

Amazing photoshoot. I can feel a new dekstop wallpaper on its way

Aron, my love, why so handsome? <3
Post subject: Re: Official NU'EST Thread Posted: Nov 29, 2013 @ 10:22 am
Jump to forumJump to topic
LynnX Finally discovered this Thread! Ello, everyonee!

Man, Kris' wink mesmerized me .. :drool: The episode was a lot of fun. As of then Chicken is totally Kris' style :lol:


Sooo happy they are making kind of a comeback, sadly I'm not the biggest fan of Christmas songs, but we'll see how it will turn out.

D.O. fighting! :lol: I hope he does well!
Post subject: Re: Official EXO Thread Posted: Nov 29, 2013 @ 9:31 am
Jump to forumJump to topic
LynnX
Welcome I'm happy you're here.
Yeah I was laughing though because he did it like 5 or 6 times. Tao's wink had to be my favorite though. I think the album is just going to be called that, most likely it'll be those in the tracklist. I hope D.O does a good job in acting I've never seen him act besides that drama mv.

Thank youu!
Haha yes, I was on the floor laughing during the whole wink thing. I loved Minseok's :D

Yep, I actually expected Chanyeol to be the first one to debut on the big screen now. But I am looking forward to see what D.O.'s got in the bag.
Post subject: Re: Official EXO Thread Posted: Nov 29, 2013 @ 3:12 pm
Jump to forumJump to topic
LynnX
Korinn3 wrote:@Lynnx
Welcome to thread, i was actually thinking it would be Kai or Suho (suho because he actually went to school for acting and kai because he's the face)
Who's your bias?


Hey, thank youu!

My bias is Lay! I adore everything about him.
Post subject: Re: Posted: Nov 29, 2013 @ 3:24 pm
Jump to forumJump to topic
LynnX

My bias is Lay! I adore everything about him.
Omg really? I'm lay biased but not really cause my bias is Suho but lay is on the same line but its more Suho, get it? Lol
Sup?

Hahaha, completely understand! Yay!
Ahh, wondering whether to go to sleep or to watch tv .. :D always the dilemma. What are you up to?
Post subject: Re: Re: Posted: Nov 29, 2013 @ 3:32 pm
Jump to forumJump to topic
LynnX
Omg really? I'm lay biased but not really cause my bias is Suho but lay is on the same line but its more Suho, get it? Lol
Sup?

Hahaha, completely understand! Yay!
Ahh, wondering whether to go to sleep or to watch tv .. :D always the dilemma. What are you up to?
Ohh whats the time there? Its like 7;34 p.m for me, i'm tcing with my exotic friend, if your not busy you're welcome to join

Here is 12:56 am .. and I can hear my bed whispering my name :D
You have fun! :lol:
Post subject: Re: Re: Posted: Nov 29, 2013 @ 3:56 pm
Jump to forumJump to topic
LynnX
neojasnee wrote:Jr and Jason



phahah OMG :lol:

Glad to see they are getting along.
Post subject: Re: Posted: Dec 01, 2013 @ 3:45 am
Jump to forumJump to topic
LynnX I am seriously in love with the outfits they use for Nature Republic. <3
SHOW SPOILER
Post subject: Re: Official EXO Thread Posted: Dec 01, 2013 @ 10:12 am
Jump to forumJump to topic
LynnX
vaffection wrote:
what if the guy is ugly .. and smelly... and snores
then he becomes a repeat customer

you'd have to endure that :lol:


My thoughts exactly.
Snoring drives me crazy.I would probably smother him with a pillow or something

But seriously, this is some weird ass shit.
Jump to forumJump to topic

All times are UTC - 8 hours